/n
  pRofil
 

 

* hEndra hIdayat                                           

* uKrie

* sumedang, 20387

* aWeloear sQuare

* cIsamie, sUmedang tOwn aRea

* sIngle cOmmunity

* ReFiL cOrporation

* mOslem

* smkn 2 sumedang ReFiL nEdas

* cool_lehe@yahoo.co.id

* http://profiles.friendster.com/coolehe

* +62 813 81654 345 
* +62 852 22648 095 
* +62 813 21553 395

 
kEur lalajo konser Giri Harja 3 di majalengka, aabiseun ongkos, jalan kaki nepi ka kadipaten eeeehhh pas datang ka pondok kena hukuman dech...da telat,,, di botak...cepret dua puluh tujuh kali...masuk bui dech...
pOkox Jami'il Makhluqoti we lah...
Asal Respek Jeng q...

cAn boga...pan tadi
ge di luhur...Single Communtiy...
sAlah wae eung boghx kanu geus barogaeun wae kabogoh...hik9x... tOlong rada di promoin dong...

jUjur ya...q mah masih ngarepin dia...walo q tau dia ga bakalan bisa jadi milik q... v q yakin kalo sebetulx dia juga sayang ma q...cuma dia ga mau ja nyakiti cowox...lagian deuih make jadian...geus puguh urang teh bogoh ka manehx teh... sok diajar bebeledugan...onyon...pokox q ngarepin banget dia bisa jadi cewe t`ahir q...b'harap ga papa kan...???

v ketang buat apa ngarepin nu teu puguh...
udah lah ndra lupain dia... masih banyak lah cewe lain di luar sana... yaaaa mungkin bisa lebih baik dari dia... semangat ndra... semangat... moal maju maju atuh kamu teh ari gini terus mah... ngarepin hayalan wungkul mah... nanaon ge ku di teangan... 
sebetulx kamu tuh bukan teu payu teu payu teuing... cuma kamu belum memahami konsep bobogohan anu sabetulx... pahami we heula eta gera...

ya udah lah...

hEvan ja deh...da gimana dai atuh ari udah gini mah...
 

 
  1 visitors Copyright @2008. hQ2oNh27.inc Single Community. ReFiL Corporation.  
 
=> Do you also want a homepage for free? Then click here! <=